Časopisy Outdoornet pro 170 tisíc čtenářůOutdoornet26.11.2009 | TZ
Časopisy Free Magazine, Lime a Peloton se tento týden staly dalšími členy inzertní sítě Outdoornet (www.outdoornet.cz), která sdružuje tituly zaměřené na aktivní trávení volného času. Pod značku Outdoornet tak nyní patří společně s outdoorovým magazínem Horydoly a turistickým Trekingem již pět tiskových titulů. "Síť časopisů Outdoornet s celkovým nákladem 73,5 tisíce výtisků a čteností až 170 tisíc čtenářů je atraktivním médiem pro inzerenty, kteří chtějí snadno a efektivně zasáhnout čtenáře aktivně trávící svůj volný čas," uvedl ředitel společnosti Media House Ondřej Turek. "Letos jsme zaznamenali výrazný nárůst inzertních tržeb, a to jak v tisku, tak v našich internetových titulech. Inzerenti v těžkých dobách sází na specializované, tematicky cílené tituly." Mezi nejvýznamnější zadavatele reklamy, kteří letos nově vsadili na síť Outdoornet, patří Škoda Auto využívající časopisy i internetové tituly sítě Outdoornet k propagaci svého prvního SUV vozu Škoda Yeti, sportovní řetězec Intersport, populární síť outdoorových obchodů Hudy Sport nebo odolné hodinky Casio. Pět titulů, dva speciályFree Magazine a speciální dámská edice Lime jsou tituly zaměřené na sporty mladších věkových kategorií, jako jsou snowboarding, skating a surfing, Peloton je cyklistický magazín s nejdelší tradicí pokrývající cyklistiku od silničních přes horská kola až po rodinnou cykloturistiku. Do sítě Outdoornet spadají dále každoroční speciály Cyklopedie a Tour de France z dílny redakce časopisu Peloton. Horydoly a Treking jsou tradiční "outdoorové" časopisy zaměřené na turistiku, horolezectví, vodáctví, zimní sporty a cykloturistiku. O společnosti Media HouseSpolečnost Media House obchodně zastupuje síť internetových titulů a časopisů Outdoornet, do které patří nejčtenější média v oboru: časopisy Free Magazine, Horydoly, Lime, Peloton a Treking s celkovou čteností 170 tisíc čtenářů a internetové portály Equichannel.cz, Freeride.cz, Horydoly.cz, HoryInfo.cz, Kolo.cz, Koupani.cz, Lezec.cz, Mountainbike.cz, MTBS.cz, OutdoorForum.cz, Raft.cz, Reky.cz, Skinet.cz, Tatry.cz, Treking.cz a Turistika.cz s celkovým zásahem 650 tisíc reálných uživatelů. Společnost Media House je členem Sdružení pro internetovou reklamu, její internetové tituly jsou měřeny nezávislým měřením NetMonitor a stoprocentním vlastníkem této firmy se sídlem v Praze je Ondřej Turek. Líbil se vám tento článek? Diskuse k tomuto článkupřidat názor zobrazit celou diskusiDalší související články:+ Treking součástí Outdoornetu+ Outdoornet dále posílil |
|