Fotografie měsíce, fotosoutěž o 500 Kč a účast na Týdnu VHT 2013 - podmínky soutěže1.1.2013 | RED
Máte zajímavé fotografie z hor, přírody, cestování a myslíte si, že by je měli vidět i ostatní? Chcete se přesvědčit, jestli se budou vaše fotografie líbit čtenářům Trekingu? Máte-li chuť si zasoutěžit a třeba vyhrát i nějakou tu stokorunu, pošlete nám své fotografie v elektronické formě, my zajistíme jejich zařazení do galerie na Trekingu a do soutěže. Pokud nám pošlete své fotografie v elektronické podobě na redakční email redakce@treking.cz s předmětem Fotografie měsíce, zúčastníte se soutěže o jeden zdarma pobyt na Týdnu VHT 2013 za "Fotku roku 2013" a nebo můžete získat každý měsíc finanční prémii 500 Kč za "Fotku měsíce". Fotografie do soutěže můžete zasílat průbežně, podle data doručení budou zařazeny vždy do řádného kola příslušného měsíce. Propozice soutěže, kolik fotografií mohu poslat?Soutěže Fotografie měsíce se může zúčastnit každý fotograf bez omezení. Amatér i profík, pravidelní autoři Trekingu i jen nahodilí čtenáři. Fotografie lze zasílat v elektronické podobě na e-mail: redakce@treking.cz a do "předmětu" zprávy napište Fotografie měsíce. Počet fotografií, které lze do soutěže zaslat neomezujeme, necháváme to na vašem uvážení. Nemusíte posílat pouze jednu fotografii, ale také bychom byli rádi, kdybyste nepřekročili hranici "přiměřenosti" někde kolem 5 či 10 fotografií pro jedno kolo… Formáty a další parametry fotografiíZasílané fotografie musí mít minimální rozlišení 1 000 px. Fotografie zasílejte nejlépe ve formátu jpg. Fotografie nijak neupravujte, nedoostřujte, nepřidávejte do nich texty či automatické datumy a časy aj. Samozřejmě, že můžete fotky ořezávat podle potřeby, můžete spojovat panoramata či provádět úpravy expozice atd. "Zákaz" úprav proto berte s rezervou nutnou pro nezbytné úpravy fotografie. Čtěte také: Fotografie měsíce 2011, fotosoutěž o 500 Kč s Týdnem VHT 2012 Pokud ale fotografie upravujete na profi úrovni a chcete si fotografie upravit sami včetně doostřování, pak můžete každou fotografii zaslat i takto upravenou ve dvou velikostech - větší na šířku 600 px (výška podle proporcí), náhled pak o jednotné velikosti 100 × 150 px. Počet kol soutěže, uzávěrkyFotosoutěž bude mít celkem 5 soutěžních kol. Jednotlivá kola budou probíhat v měsících únor, březen, duben, květen a červen. V červenci pak proběhne finální kolo, ve kterém bude vybrána fotografie roku 2013.
Uzávěrka jednotlivých kol proběhne vždy na konci kalendářního měsíce. Fotografie pro únorové kolo můžete posílat do konce ledna. Zaslané snímky budou postupně zveřejňovány v galerii Trekingu. Dbejte na kvalitu a ostrost zasílaných fotografií. Popisky fotografiíKe každé fotografii připojte popis, klidně může být obšírnější s podrobnějším popisem výhledu, lokality či fotografovaného objektu, kdy a kde byla fotografie pořízena. Pokud přidáte informace o použitém fotoaparátu a objektivu, případně expozici, cloně a nastavené citlivosti fotoaparátu, tím lépe. No a samozřejmě nezapomeňte na své jméno či jméno autora, budete-li zasílat fotografe někoho jiného. Popisky fotografií jsou podmínkou pro zařazení do soutěže! Souhlas se zveřejněnímOdesláním fotky na email Trekingu dáváte souhlas ke zveřejnění na www.treking.cz ve fotogalerii. Všechny fotografie, které splní základní stanovené parametry, budou řádně popsány a budou bez kazů či jiných závažných technických nedostatků, zveřejníme v galerii Trekingu. Přijetí fotografií vám vždy e-mailem potvrdíme. Způsob hlasováníZe zaslaných fotografií umístěných v galerii treking.cz budete moci každý měsíc vybrat jednu fotografii, která se stane Fotografií měsíce. Hlasování bude veřejné a do soutěže budou postoupeny všechny zařazené fotografie. Autor vítězné fotografie získává prémii 500 Kč. Fotka bude poté součástí titulní strany na www.treking.cz (vzhledem k pracovnímu vytížení a častějšímu cestování se nemusí nutně překrývat zveřejnění s počátkem kalendářního měsíce, zadavatel si vyhrazuje "právo" na přípustnou několikadenní odchylku). Které fotografie postoupí do finálního kola?První tři vítězné Fotky měsíce (snímky s nejvyšším počtem platných hlasů) postoupí do závěrečného kola a ta s největším počtem hlasů přinese svému autorovi týdenní pobyt na VHT 2013. Pobytem zdarma se rozumí doprava a ubytování v rámci Týdne VHT 2013. Všechny ostatní náklady si účastníci platí sami (strava, vstupy, cestovní pojištění atd.). Oproti předchozímu ročníku mírně poupravujeme pravidla. Protože se i přes opakované urgence nepřihlásil o cenu vítěz ročníku 2012 a cena propadla, přistoupili jsme proto k úpravě. Pokud se vítěz soutěže o Fotografii roku nepřihlásí do 14 dnů od uzávěrky soutěže, bude cena nabídnuta druhému (třetímu atd.) soutěžícímu. Proto je potřeba sledovat celý průběh soutěže. Ročník 2013 o Fotku měsíce a roku 2013 bude probíhat do 30. června 2013, aby se stihl vyrozumět vítěz pobytu na týdnu VHT 2013. Kalendářní měsíce pro Fotku měsíce jsou únor až červen 2013. Únor 2013 je startovací, kdy proběhlo první kolo hlasování o fotografii měsíce. Do třetího kola můžete zasílat své fotografie již nyní (druhé kolo právě probíhá). Zaslané fotografie budou do galerie zařazovány průběžně a v pořadí, ve kterém dorazí do redakční pošty. Další související články:+ Fotografie měsíce, fotosoutěž o 500 Kč s Týdnem VHT 2012+ Fotografie měsíce, fotosoutěž o 500 Kč s Týdnem VHT 2011 + Fotosoutěž 2011 - XII. ročník fotografické soutěže + Vyhlášení výsledků Fotosoutěže 2009 - XI. ročník fotografické soutěže + Výsledky X. ročníku Fotosoutěže + IX. ročník Fotosoutěže časopisu Treking - 2007; podmínky soutěže Diskuse k tomuto článkupřidat názor zobrazit celou diskusi
Je ąkoda, ľe maľete příspěvky, jako třeba:
** 04.12.2011, 22:12 Jaroslav Spáčil | mazání komentáře!!!
** 04.12.2011, 19:46 fotograf | redakce neplní sliby a maľe příspěvky
** 04.12.2011, 19:51 -OB- | Anonyme, tvůj příspěvek bude opět
Jakákoliv cenzura ąkodí, a pokud byly komentáře lľivé, odpověď redakce by, myslím, vąe vysvětlila. (Pravda: odradí to třeba někoho od soutěľe..)
byly smazány. Na první z nich visela odpověď na webu tři dny, po té byly smazány a budou řeąeny jinou formou komunikace. Takto bychom z některých diskusí udělali "fórum" osobních uráľek a nepodloľených (nesmyslných) tvrzení. Stejně tak (průběľně) maľeme vulgární příspěvky a očividný spam. To vąe pro zachování přehlednosti diskusí a také z důvodu zachování věcnosti (vzorově jsem tuto praxi neaplikoval u jednoho článku ohledně dění v Tatrách, no a zvrtlo se to do formy výhrůľek osobní likvidací).
ani jeden z mých smazaných příspěvků neobsahoval osobní uráľky ani nepodloľená tvrzení. kdyľ na věc příjde, mám nahrávky z hovorů se zástupci redakce. kdyľ jsem volal poprvé, málem jsem spadl ze ľidle, jak jste byl do telefonu nepříjemný pane Brandoąi. redakce má dlouhodobě problémy plnit své závazky, ale podle osobních zkuąeností se na tom z velké části podílí právě členové redakce.
začínáte být docela zábavný. Nahrávky telefonů, nepříjemný do telefonu - a co dále? Co si jeątě stihnete vymyslet? Jeątě napiąte, ľe jsem se zapomněl oholit a učesat :-)). Váą příspěvek obsahoval nepodloľená - lľivá - fakta, proto byl smazán a bude smazán i tento, jenľ zatím ponechávám do doby, neľ si jej přečtete. Jak vám můľe někdo věřit, kdyľ se stydíte pod svůj takénázor i podepsat.
.. "pane Brandoąi" :) -- asi jste si spletl web, fotografe!
Rád si nechám vysvětlit jistou "politiku": proklamujete existenční problémy časopisu, nejste s to ho vydávat dle vaąeho harmonogramu (konstatuji, nikoli vyčítám), ale na druhou stranu zde nabízíte finanční odměny za Fotku měsíce atd. a pořádání různých "soutěľí". Nenáleľí tyto aktivity do tzv. "kontraakcí" vůči dělání kmenové záleľitosti, za níľ váą časopis povaľuji (je opravdu nabitý kvalitními články i informacemi)? Nebo očekáváte postupnou likvidaci papírového média? Web máte jinak skvělý, rád ho navątěvuji, časopis si přečtu, jenom mě tohle zaujalo - ľe bych já na vaąem místě soustředil více sil na záchranu tiątěného časopisu, neľ na kaľdoměsíční soutěľ o "peníze". Můj názor. S pozdravem ON.
snaľíme zachovat, je to jedna z naąich priorit. Kdybychom slíbené odměny u této soutěľe (ve výąi 3 000 Kč) přesměrovali do tisku, tak bychom této verzi stejně nepomohli, tyto prostředny by zdaleka nedostačovaly a nevykryly částku z printové inzerce. Tisk musíme z části dotovat, část prostředků jde právě z webu. Takľe navýąením návątěvnosti internetového Trekingu napomáháme i tiątěné verzi. By» díky ekonomické situaci na naąem trhu obecně, to jde ztuha.
Díky za odpověď, ačkoli jste mi vlastně pouze potvrdil to, co jsem si myslel. A» se daří. O.
|
|