Olympus outdoor Awards, odborná a čtenářská anketaOdborná a čtenářská anketa o nejlepší outdoorový výrobek8.3.2006 | TZ
První ročník odborné a čtenářské ankety Olympus Outdoor Awards vyhlásil outdoorový magazín a internetový portál Horydoly. Anketa o nejlepší výrobek a značku v oblasti rekreačních a sportovních aktivit v přírodě běží od konce února a výsledky hlasování odborníků a čtenářů budou vyhlášeny 3. května. "Naším záměrem je napomoci spotřebitelům orientovat se na trhu s outdoorový vybavením a dále popularizovat obor sportovních a rekreačních aktivit zvaný outdoor," uvedl šéfredaktor Horydoly a vedoucí výkonného týmu Olympus Outdoor Awards Jakub Turek. Odborná porota vedená expertem na outdoorové vybavení Petrem Ďoubalíkem a složená z novinářů, známých osobností a odborníků v oboru vybere nejlepší výrobky v následujících kategoriích:
Výrobek, který dostane ze všech nejvíce hlasů, bude oceněn hlavní cenou poroty Olympus Outdoor Awards. Čtenáři mají možnost hlasovat po internetu nebo prostřednictvím SMS zpráv o nejoblíbenější outdoorovou značku. Vylosovaní hlasující budou odměněni vysoce odolným digitálním fotoaparátem Olympus mju 720 SW, poukázkami na cestování luxusními autobusy Student Agency, poukázkami do obchodu Bartsport, mapami SHOCart a poukázkami na zájezdy CK Kudrna. Podrobnosti jsou uvedeny na www.outdoorawards.cz. Na anketě se podílejí servery internetové sítě Outdoornet, radio Beat a IN magazín Hospodářských novin. Generálním partnerem ankety je výrobce fotografické techniky Olympus, hlavními partnery jsou cestovní a dopravní společnost Student Agency a internetový obchod s outdoorovým vybavením a sportovními potřebami Bartsport. Akci podporují také výrobce map SHOCart a cestovní kancelář Kudrna.
Líbil se vám tento článek? |
|