Intersport otevírá novou prodejnu v PrazeIntersport otevřel největší obchod se sportovním zbožím v České republice23.3.2007 | TZ, Otakar Brandos
Na ploše 3700 m2 byla včera v centru Prahy otevřena nová prodejna INTERSPORT. V pasáži Myslbek tak vznikl obchod s nejrozsáhlejším sortimentem sportovního oblečení a vybavení v České republice. Během prvních dnů mají zákazníci možnost vyhrát Škodu Roomster nebo se setkat s Romanem Šebrlem, olympijským vítězem v desetiboji. INTERSPORT chce do roku 2010 dosáhnout prvenství na trhuINTERSPORT, mezinárodní organizace specializující se na obchod se sportovním zbožím, si stanovila za cíl dosáhnout do roku 2010 vedoucího postavení na českém trhu. Za rozvoj trhu je odpovědná mateřská společnost INTERSPORT Österreich. Nový obchod v Praze je v pořadí už 23. prodejnou této firmy v České republice a další jsou v plánu. "Nabízíme silné značky ve velkém výběru a za nejlepší ceny. Každému zákazníkovi odborně poradí naši zkušení zaměstnanci. Naše nová prodejna INTERSPORT v centru Prahy zprostředkovává radost ze sportu," sdělila Gabriele Fenninger, ředitelka společnosti INTERSPORT Österreich. Pro zákazníky je připraven kompletní sortiment sportovního zboží světových i privátních značek INTERSPORT. Škoda Roomster jako hlavní výhraU příležitosti otevření nové prodejny INTERSPORT v Praze, mohou zákazníci vedle sportovní výbavy a dovolené v Rakousku vyhrát také vůz Škoda Roomster. Součástí programu je sportovní show a autogramiády známých sportovních hvězd – mj. olympijského vítěze v desetiboji Romana Šebrleho a hráčů národního fotbalového týmu Davida Rozehnala a Radoslava Kováče. Dárky však čekají i na zákazníky v ostatních prodejnách INTERSPORT v České republice - připravena jsou trička nebo kšiltovky zdarma. INTERSPORT - jednička mezi specializovanými obchody se sportovním zbožím Dnes má tento největší a nejúspěšnější rakouský podnik obchodující se sportovními potřebami 140 členů a partnerů na 280 místech. Celková prodejní plocha prodejen v Rakousku, České republice, na Slovensku a v Maďarsku přesahuje 220 000 m2. Všechny prodejny INTERSPORT jsou uzpůsobeny potřebám příslušných regionů, a proto se mírně odlišují svou velikostí a nabízeným sortimentem, který odpovídá poptávce na daném trhu. Průměrná prodejní plocha v České republice je přibližně 1 000 m2 na jednu prodejnu. Počet zaměstnanců činí podle velikosti příslušného regionu až 35 lidí. Jednotlivé prodejny jsou vedeny nabyvateli franšízy z Česka a Rakouska. Takže se necháme překvapit. Podobných až téměř megalomanských projektů má více firem, z nichž již některé musely své prodejny v centru Prahy otevřít. Možná zapomínají na to, že s rostoucí plochou prodejny neroste i počet koupěchtivých zákazníků, že jejich počet je přibližně stejný, jen se tak nějak roztrací po stále přibývajících prodejnách … Líbil se vám tento článek? |
|