Treking > Aktuality > Online reklama v Česku, výše investic do reklamy
Online reklama v Česku, výše investic do reklamy
Růst o 23 % a nejvyšší výdaje na hlavu v regionu CEE
3.10.2013 | TZ
Z 24,3 miliard euro, které byly loni utraceny za internetovou reklamu
v Evropě, připadá na Českou republiku 291 milionů (cca 7,3 mld. korun), což je přibližně
stejná částka jako v sousedním Rakousku nebo ve Finsku či Belgii.
Celková výše inzertních výdajů na online se mezi jednotlivými zeměmi velmi
liší. Největší jsou trhy ve Velké Británii, Německu a Francii, kde se investice pohybují
v řádech miliard euro, nejméně peněz jde na internetovou reklamu v jihovýchodních zemích
Evropy (desítky milionů euro). Údaje pocházejí z mezinárodní studie AdEx 2012 monitorující
inzertní výdaje v 26 evropských státech.
Podpořte tento web, třeba peněžitým darem, který bude využit k dalšímu technickému rozvoji
stránek. Učinit tak můžete bankovním převodem na účet
2502526845 / 2010
Podpořit nás můžete i dalšími způsoby,
třeba objednávku některé z knih, turistických průvodců. K rychlému provedení platby
můžete využít i přiložený QR kód obsahující údaje k platbě v přednastavené částce 80 Kč.
Výši částky si nakonec ale určete sami.
O kladném vztahu Skandinávců ke své krajině jistě nikdo z nás nepochybuje,
čistá severská příroda je dokladem citlivého přístupu ke krajině. Přístupu, který
se neobjevil nějak samovolně, ale je produktem vývoje…