Salewa
Znovuzrození tradiční značky
3.6.2014 | Michal Bulička
Osmdesát let, to je věk, který vybízí k ohlédnutí zpět. Alespoň v lidském
životě. V životě outdoorové značky mohou být osmdesátiny dobrým důvodem k zhodnocení
bohatých tradic a novému odrazu vpřed. SALEWA chce v budoucnu ovlivňovat horské sporty
ještě silněji než v minulosti, a zároveň posilovat ekologické a etické chování svých
zákazníků. Salewa je značkou pro horolezce a horské nadšence a toto zaměření prioritou
její strategie.
Salewa oslaví osmdesátiny příští rok. Nedávno pevně zakotvila v jihotyrolské metropoli
Bolzanu, kde vybudovala unikátní víceúčelovou budovu, která je jednak architektonickým
klenotem a jednak energeticky soběstačná.
Salewa zůstává rodinnou firmou, která se rozhodla přispívat svými výrobky k co nejsilnějším
zážitkům svých uživatelů v horách a v přírodě. Lezením, alpinismem ale i turistikou jsou prodchnuty
výrobky Salewy, která se v posledních letech stala značkou se širokým záběrem.
Dobrodružství pod křídly orla, takové motto bude mít Salewa i od příštího roku, kdy
se začne používat nové, modernější, digitálnímu věku odpovídající logo. A nově definované
pilíře restartované Salewy? Design, inovace, nadšení a důvěra.
Další související články:
+ Salewa Rockshow 2012 - Can you rock the world?
+ Soutěž o výstup na Eiger má již svého vítěze
+ Jak vybrat kvalitní cestovní kufry a jiná zavazadla?
+ Bez čeho se na cestách neobejdete? Přeci bez zavazadla!
+ Veturo.cz - kvalitní cestovní kufry a další zavazadla
+ Turistické batohy, typy batohů a jak si vybrat batoh
+ Malé turistické batohy do 35 l
+ Batoh Vape Baboon, redakční test
+ Bundy v outdooru, používané materiály
+ Jak si vybrat vhodné turistické boty, pohorky pro turistiku a treking
|