Poslední aktualizace: 15.4.2021 , svátek má
Treking > PR > KEEN Effect program

KEEN Effect program

I outdoorové aktivity mohou být podporované z grantů

30.1.2015 | PR

Podpora péče o životní prostředí, zdravější planetu a trávení volného času v přírodě bez negativních důsledků. To je cílem grantového programu, kterým oslovuje neziskové organizace po celém světě skrze veřejnou soutěž nebo své fanoušky společnost KEEN se svým programem KEEN Effect.

KEEN Effect program

Celkem bude z tohoto grantu rozděleno 100 tisíc amerických dolarů, tedy bezmála 2,5 milionu korun. Znáte-li ve svém okolí neziskovku, jejíž náplní je ochrana životního prostředí nebo podpora outdoorových činností a chce zapojit veřejnost do těchto aktivit, můžete ji oslovit, aby svůj projekt do této soutěže přihlásila.

Po první úspěšné sezóně 2014 KEEN představil druhý ročník KEEN Effect programu podporující neziskové organizace. Pro rok 2015 bude v rámci programu KEEN Effect II rozdáno 10 grantů neziskovým organizacím po celém světě.

Myšlenkou společnosti KEEN je budování silných komunit se zodpovědností k přírodě a zdravějšího životního prostředí. Skrze fanouškovskou základnu tohoto programu KEEN plní to, co slíbil, že bude podporovat organizace, které se snaží nadchnout lidi pro přírodu, aby si zodpovědně užívali outdoorových aktivit v ní.

KEEN Effect program

V roce 2014 bylo v rámci programu KEEN Effect na granty pro 25 neziskovek v 16 amerických státech a 7 státech po světě rozděleno 100 tisíc dolarů. V prvním roce bylo tak do tohoto programu outdoorových aktivit zapojeno na 23,5 tisíce lidí. Na základě úspěchu z minulého roku si KEEN klade za cíl, aby se do programu zapojilo ještě více jeho fanoušků, kteří sdílejí lásku k přírodě a vášeň k jejímu zachování a ochraně pro budoucí generace.

"KEEN Effect nám poskytuje neuvěřitelnou příležitost zapojit naše fanoušky a dozvědět se něco o organizacích a jejich projektech, se kterými sdílíme vášeň pro přírodu, abychom je pak mohli podporovat," říká Perry Laukens, KEEN Marketing Manager EMEA. "Skrze KEEN Effect jsme otevření pro stovky úžasných organizací a projektů po celém světě, které inspirují k zodpovědnému chování vůči přírodě, a my jsme nadšeni z příležitosti, že můžeme pomáhat takto inspirovat další generaci ekologicky aktivních lidí."

Strukturálně KEEN Effect program spadá pod KEEN Hybrid.Care dárcovský program, který daroval neziskovkám po celém světě od roku 2004 více než 6 milionů dolarů v hotovosti a další prostředky na humanitární akce a jiné projekty.

KEEN Effect program podněcuje fanoušky značky KEEN a veřejnost, aby nominovali neziskové organizace, které se ztotožňují se základními sociálními a outdoorovými hodnotami společnosti. Prostřednictvím tohoto programu se společnost těší na podporu organizací, které inspirují k zodpovědnému chování vůči přírodě jako k cestě k budování silných komunit, kreativního a silného myšlení a které přivádějí nové příznivce outdoorových aktivit.

KEEN Effect program

Jak už bylo zmíněno, minulý rok 25 neziskovek dostalo celkem 100 tisíc dolarů na pomoc při zavádění jejich programů. Jedna z těchto organizací, Outfit Moray z Velké Británie, obdržela 2,5 tisíce dolarů na pomoc pro vytváření příležitostí pro místní rodiny a dospělé, aby se zapojili do outdoorových aktivit, a představila jim ty činnosti, ke kterým nikdy neměli přístup.

"Grant z KEEN Effect programu nám umožnil spustit náš projekt Poznej outdoorové aktivity, který dal 24 místním lidem příležitost vyzkoušet si outdoorová dobrodružství, které nikdy předtím nezkusili. Grant tak zpřístupnil tyto aktivity každému, kdo chtěl, a pomohl jim rozvíjet jejich nové dovednosti, objevovat nová místa v jejich okolí a naučil je zodpovědnému chování vůči přírodě," podělila se o své zkušenosti s tímto programem Caroline Bate z organizace Outfit Moray.

Inspirován láskou k outdoorovým aktivitám, se KEEN, jakožto výrobce hybridních outdoorových a neformálních produktů, včetně obuvi, tašek a ponožek, věnuje vytváření kvalitních výrobků, které podporují životní styl a outdoorová dobrodružství aktivních lidí po celém světě.

Všechny své prodejny KEEN Concept Store jsou navrženy v originálním designu a jejich vybavení vzniká recyklací použitých materialů. Boty jsou vystavené na slatwallech ze starých palet, kabelových cívkách a pneumatikách, pokladna je umístěna na zrenovovaném ponku. Stejně tomu tak je i v nově zrekonstruované a otevřené prodejně v pražském Atriu Flora.

Celý koncept odpovídá filozofii Hybrid.Life, za kterou se skrývá extrémní důraz na kvalitu, společenskou odpovědnost a originální definice outdooru. Outdoor je podle ní totiž každé místo, kde stropy nebrání lidem skákat do vzduchu radostí.

Chcete-li se dozvědět více o programu KEEN Efect II, navštivte stránky www.keeneffect.com nebo si o bližší detaily zažádejte na keeneffect@keenfootwear.com. Žádosti doručené do 1. března budou považovány jako přihlášky do prvního kola grantu, vítězové budou vyhlášeni na Den země, 22. dubna. Žádosti podané v období od 1. března do 1. srpna budou považovány za žádosti do posledního kola, jehož vítězové budou vyhlášeni 26. září. Žádosti jsou přijímány po celý rok.

Více informací naleznete na webu www.keenfootwear.cz, Facebooku nebo Instagram profilu značky KEEN.

+ BenQ SP2, nová akční kamera s dálkovým ovládáním na hodinkách
+ Expert GV, redakční test turistické obuvi od firmy Asolo
+ Test bot Titan od Asola
+ Turistická obuv; jak si vybrat vhodnou turistickou obuv
+ Trekingové boty, test čtyř modelů bot
+ Aby se vám dobře šlapalo…; Jak vybírat a ošetřovat turistickou obuv
+ Trekové boty Asolo Tribe GV
+ Celokožené boty Asolo Lhasa NBK GV
Hory Výstup na horu Sveti Ilija, nejvyšší bod poloostrova Pelješac
Hory Trek přes Žobrák a Stoh do Strečna, netradiční přechod na Malé Fatře
Hory Napříč Českým středohořím: Nejen na Milešovku za dalekými výhledy
Hory Na Svaroh a Ostrý po hranici, Královský hvozd a turistika
Čertovy kameny Králický Sněžník, ubytování Charbulák Frýdštejn Krušné hory Zbojnícka chata Luční bouda Kvarky Akátová věž Balcarka Rotštejn Maroko Prameny Zrzávky Antares Hukvaldy Wildspitze Poľana Stratus Ski Ramzová Protuberance Pohory Bílá hora
1. Turistika Železné hory křížem krážem. Lichnice, Vildštejn, Kočičí hrádek…