Poslední aktualizace: 9.3.2009 , svátek má

TURISTIKA.CZ vyhrála 1. cenu na prestižním festivalu TOURFILM v Karlových Varech

15.10.2008 | TZ
Turistika.cz

Tourfilm je nejstarší filmový festival turistických filmů na světě a v letošním roce se ho zúčastnilo 775 filmů a 438 multimedií z více než 137 zemí. Součástí festivalu je nejen filmová a video soutěž představující filmy národních boardů, regionů, měst, komerční turistiky a televizní cestovatelské filmy, ale také soutěž multimediální (www + CD-ROMy), kde se každoročně představuje světová špička v této oblasti.

Snímky, spoty a multimedia posuzuje mezinárodní jury jmenovaná každoročně Festivalovým výborem a složená z filmových a televizních tvůrců, odborníků cestovního ruchu, kritiků a výrobců. Ti vybrali jako nejlepší projekt stránky www.turistika.cz. Ambiciózní projekt, kde tisíce turistů a cestovatelů sdílí své zážitky z cest a výletů. Díky moderní a v České republice ojedinělé technologii dostávají od provozovatele stránek peníze z reklamy, která se zobrazí u jejich příspěvků.

Ocenění si přebral v Grand hotelu Pupp osobně ředitel projektu Jiří Pilnáček a dodává: "je to krásné ocenění práce našeho týmu a zároveň ocenění našich téměř 7 000 aktivních turistů, kteří popisují zajímavá místa, které navštívili, vkládají fotky, tipy na výlet i zajímavé akce." Do dnešního dne lidé přidali 438 tipů na výlet, 12 637 zajímavých míst, 380 cestopisů a praktických rad a více než 143.000 fotografií.

"Věříme, že tato cena a popularita s ní spojená, přiláká další partnery a inzerenty na náš web a my budeme moci rozdělit mezi naše přispěvatele více peněz. Turistům a cestovatelům říkáme, od koho peníze mají, snažíme se tak budovat pozitivní vnímání jejich značky, služeb nebo výrobků", dodává Jiří Pilnáček z Turistika.cz.

Aktuální počasí Zverovka Praděd Krkonoše, ubytování Soumrak Karlštejn Žiarska chata Roháče, ubytování Macocha Hranická propast Letní obloha Zámek Hluboká Elbrus, Kavkaz Kráľova studňa Loket Porubský bludný balvan Beskydy, ubytování Spacáky Gran Paradiso