Outdoor Awards, odborná a čtenářská anketaČtenářská anketa12.6.2008 | TZ
Odborná a čtenářská anketa o nejlepší výrobek a značku v oblasti rekreačních a sportovních aktivit v příroděInternetový server Horydoly.cz spolu se sítí dalších outdoorových serverů OUTDOORNET pořádá druhý ročník odborné a čtenářské ankety o nejlepší výrobek roku v oboru OUTDOOR. Kategorie
Předseda poroty: Petr Ďoubalíknezávislý expert na outdoorové vybavení a jeho použití Za vyhlašovatele: Jakub Turekšéfredaktor Horydoly a jednatel vydavatelství Turek Media, s.r.o. HodnoceníPředkolo: firmy mohou navrhnout do jednotlivých kategorií své favority. Tím končí jejich role v anketě. První kolo: porotci navrhnou 1-10 výrobků v každé kategorii, mohou přihlížet k návrhům firem z předkola, ale také navrhovat jakékoliv jiné výrobky podle svého uvážení (mohou se některých kategorií zdržet). Hlasuje se korespondenčním způsobem. Druhé kolo: redakce vybere z každé kategorie deset nejčastěji jmenovaných výrobků a předloží je porotcům. Každý musí určit 1-3 výrobky v každé kategorii, které jsou podle něho nejlepší (mohou se v některých kategoriích zdržet). Hlasuje se korespondenčním způsobem. Celkové výsledky se určí podle součtu hlasů. Nejvíce jmenovaný výrobek získá hlavní cenu bez ohledu na kategorie. PorotaŠiroké spektrum vybraných odborníků, kteří nemají přímé vazby na výrobce či jejich zástupce. Jména porotců budou uveřejněna po prvním kole ankety spolu s jejich funkcemi a odkazy na jejich internetové stránky na adrese www.outdoorawards.cz. Zároveň budou pozváni na slavnostní vyhlášení výsledků. Výsledky hlasování bude mít k dispozici vyhlašovatel ankety, ale nebude je zveřejňovat v takové formě, aby bylo možno určit, jak který porotce hlasoval. Tajné hlasování zaručí co největší možnou objektivitu porotců. Předsedou poroty je Petr Ďoubalík. Metodicky řídí hlasování, řeší případné sporné otázky a je odborným garantem ceny Outdoor Awards. Vedoucím výkonného týmu Outdoor Awards je Jakub Turek. Na něj se lze kdykoliv obracet s případnými dotazy, nebo organizačními záležitostmi. Je zároveň k dispozici novinářům pro poskytování informací o anketě. Co se hodnotíOcenění může dostat buď špičkové provedení za jakoukoliv cenu nebo špičkový poměr cena/výkon, případně inovace, která se osvědčila. Zjednodušeně řečeno: porotce by měl určit, co by doporučil svému známému, kdyby se ho zeptal, co si má v daném segmentu trhu koupit. Do hodnocení spadají jen výrobky. Služby se nehodnotí. Výrobky musely být prodávány na českém trhu aspoň někdy v období od 1.1.2007 do současnosti. Uvedení na český trh mohlo být před rokem 2007, nebo v jeho průběhu. Konec prodeje mohl nastat kdykoliv v tomto období.
Líbil se vám tento článek? Diskuse k tomuto článkupřidat názorDalší související články:+ Olympus outdoor Awards; odborná a čtenářská anketa o nejlepší outdoorový výrobek |
|